Helaas krijgt onze vakantie een andere wending.....

3 september 2015 - Jogjakarta, Indonesië

Helaas krijgt onze vakantie een andere wending. Ik was al vanaf de 2e dag aan de diaree en mijn maag deed ook pijn. Daarnaast door de diaree een zeer pijnlijke inwendige en uitpuilende aambei waardoor ik niet meer kon zitten... helaas heeft alles een hoogtepunt bereikt gisteren, ik heb me bij elkaar proberen te rapen maar dit ging nu echt niet meer en we hebben de dokter moeten laten komen. Direct een injectie gehad om mijn maag te kalmeren en medicijnen om mijn darmen rustig te maken. Als het over een dag of 2 allemaal rustig is moet ik hier in Jogjakarta geopereerd worden aan mijn aambei ivm ontstekingsgevaar. Ik zal onder plaatselijke verdoving geholpen worden (ruggenprik) en iig 1 nacht moeten blijven. Hopelijk kunnen we daarna toch nog onze laatste vakantiedagen op Bali verder voortzetten maar gelukkig heb ik met veel pijn en doorzetten vandaag nog wel de borbordur beklommen.

Ik lig vandaag op mijn hotelkamer op bed, met een leger aan medicijnen hopelijk helpt het om in ieder geval te rusten. Daarnaast is het handig om een fatsoenlijk toilet bij de hand te hebben. Ik heb Harald met de groep mee gestuurd, dan kan hij iig nog een klein beetje genieten en foto's maken.

Ik ben inmiddels ook al gebeld door de reisorganisatie, ze doen er alles aan om ons te ontzorgen echt geweldig! Ipv een boottocht zullen we naar Bali vliegen, en er komt elke dag een lokale agent bij mij kijken. Van het hotel heb ik al een fruitschaal gekregen met bananen. Ik hou jullie voor zover ik het kan op de hoogte.

1. Petro en Dorien en Nemo:
    3 september 2015
    Goh wat ontzettend vervelend, wij leven met je mee. Heel veel beterschap en rust goed uit!
    Groeten van Petro en Dorien
  2. Esmée:
    3 september 2015
    Pfff wat vervelend zeg... :( Heeel veel beterschapxx Hoop dat het toch nog een superr vakantie wordt!!
  3. Joke Maria:
    3 september 2015
    Acherme Viviënne wat vreselijk ....fijn dat de reisorganisatie jullie ontzorgen ....Bali Island is een mooi eiland en hopelijk kom jij daar tot rust nadat de ingreep heeft plaats gevonden ..heel veel sterkte ....groetjes van Jeannette haar Mams
  4. Susanna:
    4 september 2015
    Zo erg. Hoop, dat je tenminste van de dagen op Bali kan genieten
  5. Dorien:
    10 september 2015
    Hallo,

hoe gaat het nu? ik heb namelijk niets meer vernomen. ik snap niet hoe dat komt? Of zijn jullie al weer thuis? ik hoop dat het goed gaat. Hoor graag van jullie.

Groeten van Petro en Dorien