Flying high

image

Op Schiphol al wat mensen ontmoet uit onze groep, gezellig...Rotterdammers en mensen uit Hellevoetsluis gaat helemaal goed komen
Onze vlucht vertrok om 17:45 uur pas ipv 16:45 uur maar we vliegen voorspoedig en komen op verwachte tijd aan in Jakarta.
Flying high in the sky, yess ik heb Wifi dus hoef me niet te vervelen. iPad mee, mobieltje, muziekje, on board entertainment ff bloggen dan maar...

We vliegen nu boven Turkije, bijna boven Beirut inmiddels, technologie staat weer voor niks aan boord. Net eten gehad, lekker panga met boontjes, en een klein beetje aardappelsalade. Geen gebrek aan service aan boord.
Zometeen ff filmpje kijken en dan even proberen om onze oogjes toe knijpen, volgens het scherm is het nog zo'n 10 uurtjes vliegen en komen we morgen rond 12:19 uur plaatselijke tijd aan in Jakarta (5 uur later dan Nederland)
Welterusten, selamat malam

1. Ineke:
    Leuk dat je dit wil doen. Volop genieten hé? Welterusten X
  2. Joke Maria:
    28 augustus 2015
    Welterusten .....goede vlucht ........
  3. Shron en jan:
    Goede reis moeder en harald ! Xxx ons
  4. Karin:
    28 augustus 2015
    Rotterdam en Hellevoetsluis. . Altijd goed! Heel veel plezier en nog een veilige reis X
  5. Jolanda Diks:
    29 augustus 2015
    Mooi dus jullie zijn goed weggekomen en nu lekker slapen. Komen jullie lekker uitgerust aan en kun je meteen genieten van jullie reis. Weltrusten. Xxx