Inpakstress.... vertrekstress....

27 augustus 2015 - Wanssum, Nederland

dik oog

Ik ga op vakantie en in neem mee.... een rood, tranend dik oog grrrrr straks toch ff snel naar ome dokter. Ohhhhhh hoe fijn, beschadiging op het hoornvlies en ontsteking... antibioticazalf meegekregen. Mag zeker een week geen lenzen in, het beste was het oog zalven met antibioticazalf en afplakken uhhhh zet mijn zonnebril wel op..

En dan dit, ken je dat, koffers inpakken, wat neem je mee en wat neem je niet mee.... We draaien wel een lijstje uit, dan nemen we zeker niet te veel mee...

Nou daar zorgt de reismaatschappij wel voor pfff maximaal 20 kg pp. en max. 7 kg in je handbagage. Zelfs met inpaklijst en allemaal lichte kleding zit je zo aan de 20 kg per koffer, toiletspullen zoals shampoo, douchegel etc. moeten ook in je koffer. Al extra in kleine flesjes gedaan om zo min mogelijk gewicht te hebben maar nog te zwaar. Schoenen... we nemen de lichtste mee...je raad het al nog te zwaar. Inpakken, uitpakken, ompakken pffff uiteindelijk is het gelukt om 2 koffers van 20.7 kg te maken en 2 van 7 kg, ze doen het er maar mee.... leesvoer mee, ipad mee voor in het vliegtuig, thank god hebben we wifi in het vliegtuig ;-)

inpakstress   Inpakstress

De hond alvast weggebracht naar onze dochter en schoonzoon, die is nu in ieder geval onder de pannen.....

Doodmoe inmiddels ff eten en om 18:00 uur op de bank neer geploft en in slaap gevallen, even opladen. Om 21:00 uur de laatste ronde, nog even wat administratieve zaken afhandelen... he he we hebben het gehad, we zijn er klaar voor, yayyyyyy

Welterusten en morgen gezond weer op!